OMG MY GAY!

hejsan.
Konstigt nog så har jag inte uppfsterat någonting, men iaf så har jag spenderat dagen med Cec. Jag tog bussen till Mjölby med linn, sen gick linn av & cec gick på, så drog vi till linköping & typ yra omkring en massa, cec köpte ett par skit snygga skor, för hon fick skoskav muppen. Höhö.Sen så käka jag & cec donken, vi träffade även på Andrea & emma i linköping, så vi snacka med dom om liten stund, trevlig de :). Sen köptr vi litr flöt & sen tog vi bussen till station för att ta tåget hem till mjölby, men då hitta vi en sån där rolig atoman där man tar bilder?. jaja, ni fattar, vi var tvungna helt enkelt, & missa tåget, så vi fick vänta i 50 minuterm hihi härligt, då kladda jag en massa på cec påse, finfint. haha, sen tog vi af tåget hem & cec pappa hämta oss, så nu ör vi hemma här, nu vet ni iaf vad som har hänt idag, ´& jag beklagar för den usla uppdateringen iaf, men nu är jag igång igen? (a)

Ikväll eller så så ska jag & cec faktiskt sjunga singstar, hihi. Ni ska INTE få höra. haha de ska bli kul. Men nu kommer iaf lite bilder från dagen med Cec (a)

poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0