Starx till bussen!

hejsan!
jag skulle visa iaf för er att jag är vaken & uppe åtmindstonde, hehe, skulle kunna sova om jag fick, men dte är skolan., så nejnej, det kommer inte på stågan att sova, inte för mitt alarm iaf. jääääääsp!

Iaf så är det inte så mycke speciellt iskolan idag, vi har typ so, engelska, svenska, matte, rasten, lunch, kanske något annat, men kan inte komma på vad det kan vara, nu ska jag iaf börja sminka mig för att jag inte har hunnit det, & hela mitt ansikte är värsta ömt typ, eller det svider om man tar på typ foundatinon, eller för mig får det ju bli puder idag eftersom jag glömde hos Cec (a), smart man e. Men iaf, till sak, så kommer det inte bli lätt att ha något på huden, jag som ser så död ut med, mhh, fast det gör jag ju alltid med min ljusa foundatin, så jag ska köpa en brunare när jag har råd, & sen så msåte jag ju sola med, kan behövas kan man ju säga här va!

Men nu ska jag sminka mig, ska å om 10 minuter, så inget mer inlägg på morgonen, nu ska jagh dunka lite musik, själv hemma. /ebba


Old oic :
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0