Nu ska vi ut

Fan jag hade swkrivit hur mycke som helst, men jag ska försöka igen ;o

iaf så blev det aldrig någon uppdatering i morse, men det bärde ikväg till cec, så jag & linn som var hos diana tog samma tåg, Linn gick av när cec gick på, & sen så gick linn av, ni fattar, & jag & cec drog till linköping, Käka donken (a), Cec leta skor, & jag hängde med, Hon hitta tillslut ett par jätte fina! , sen träffa vi på andrea & emma gullisar, snacka en stund med dom, & sen så gick vi vidare, typ köpte fika, sen tog vi bussen till stationen, & skulle ta tåget, men då ska ni veta att då hitta vi en såndär atomat som tar bilder till idikorts bilder & spnt, & heter man ebba & cec bög så bara Måste man gör de minuten innan tpget ska komma, mm, & vi missar de för att vi var tvungna att vänta i fem minuter tills kortena kommer ut.höhö, så vi kunde inte kolla på en match som någon spela, & vi fick vänta i 50 minuterm & ebba hade då tråkigt, så jag KLADDa en massa på cec påse, duktigt? (a), sen kom iaf tåget & vi åkte hem till cec, eller hennes pappa hömta oss på stationen, & nu är vi här. Bra va? :)


nu blir det utgång för osss, här kommer lite bilder från dagen!
eller de får komma sen eller imorgon, poss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0