Maja är dagens ängel!


..HJÄLTE!
Dagens hjälte måste gå till fina Maja pettersson som ska hjälpa mig med min design, just nu ser ju designen cp ut, men det får duga sålänge, fan majiii, min lilla ängel av denna onsdag (a)

MAJASBLOGG!

-







Snart drar jag & pappa upp till farmor & farmar, eller ja, till deras lilla hus som de bodde i, har inrte vart där sen vi räsna ut, fast då levde bara farfar. & nu ingen.. Men iaf tillbaka till ämnet. Så vi ska dit upp eftersom Min faster & hennes man är & sover där uppe, så vi ska hälsa på dom en stund, jag ska kolla runt lite granna & se om jag hittar något fint kort på mig & farmor, för jag har ju redan på mig & farfar, & kanske se om jag hittar något annan kul där uppifrån? (a), Ikväll kommer saknade Cec hit, vi träffar väl Lulla & axel, så hon kommer hit vid en 18.00 ungefär. Detblir bra. poss

Kommentarer
Postat av: m

awwww tack hihi :D

2010-05-12 @ 15:04:38
URL: http://majaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0