Lite skit skrivet! :)


Japp, ni fattar, & jag vet. Klockan är inte alls spciellt mycket, men jag känner för att lägga mig i sängen, smsa med lite folk & så, för jag känner mig ganska seg efter en skoldag, trotts att det inte har hänt sådär jätte mycket, hemma hos idaa var jag jätte seg med, men iaf så är jag här nu., Nyss duschat. majo,  Imorgon kommer cec, lulle & axel hit, & sen så sover nog idaa här & efter skolan drar jag & idaa ut & springer , hon ville ju det. SÅ varför inte hålla henne sällskap?. :).

Jag & idaa vill börja på dans, skulle vara fett kul, inte typ trazy's eller något, utan någon där man hoppas & så, jaja, ni fattar, det skulle vara skit roligt. (a)

Här är iaf lite olika danser som finns, annorlunda, men ser roliga ut! :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

ta en smygtitt på min nya blogg! http://mathildaannaholmqvist.blogg.se

kram

2010-05-05 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0