Kommenterar!

Jag kommenterar!

jag
har märkt att riktigt många går med i "bloggtrafik, mer frafik" & allt som det heter, jag är med medlem & först tänkte jag att "åh, va kul man får ju mer besökare", men jag la ner med de där efter en dag, hur kul är det att folk går in på din blogg & direkt trycker ner din blogg bara för att själv få poäng & få fler läsare, man vinner ju inget på det, för man ska ju inte tro på att de stannar kvar, varje dag är den en ny, & jag tycker att man vill ha massa & samma personer som läser ens blogg, & inte ha läsare som går in för tat få poäng?. nene, så ska det inte gå till, så tycker iaf ja!

kortiis inläggiis, men nöjjiiis eriiis! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0