King e söt (a)

Hejsan!
Det har inte blivigt en så där jätte bra uppdatering idag som ni kanske har märkt men jag har varit allt för upptagen med Cec, Lulle, Axel & en liten stund med Agge. Förut käka vi pizza & kolla på film, käka godis & typ chilla en massa fan, alltid trevligt, nu ligger Axel, Lulle & Cec & glor på Tur oretur, tror den heter så. JA sitter & skier med folk på msn eftersom jag redan har sett denna film typ 110 ggr, haha, så kan typ hela filmen, rolig information. :)

Imorgon blir det att åka till Boxholm, cecbög hänkar. Vi vhillar där & bara har det fett gött. Låter det inte riktigt najs?. Jojo. Vet inte rikitgt vad jag ska skriva, hatar just nu min design som en apa ju (a)

men ska nog fixa men lite smått nu (a)


Lilla king e så söt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0