Hörs imorgon

hej.
Sitter här & målar mina naglar som denna gång får bli blått. det blir görsa bra tycker jag, har nyss kollat på talang & fixat lite granna, duschade även förut & käka kakor & saft, der är väll det som hnt efter moa åkte hem. Hoppas att eran Måndag har vart bra & trevlig!

Min vecka:
Måndag:
avklarat
Tisadag:
Skola, Cec (?)
Onsdag:
Skola, idrott, bynn(?). julia (?)
Torsdag:
LEDIIGA! cec, axel, lulle sova hos lulle!
Fredag:
Cec & bx
Lördag: f
ick reda på för 2 minutersen att jag ska sova hos cec enligt Eddie? (a)
Söndag: CHILLA!


Nu:
Nu ska jag kolla på barnfilm & smsa med gölligt folk, de blri finfint. Höhö. Vi hörs imrogon,
Kommentarer
Postat av: cec the king

du ska bada med mig eddie bolla o andré på söndag ju! :(

2010-05-11 @ 17:22:04
URL: http://ceckarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0