Hemma!

hej!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här, för jag har inget roligt elle så att skriva, men jag känner att jag vill skriva ändå (a), krångligt det blev där ni!.

Men iaf så efter skolan så drog jag & axel & mötte upp lulle, vi drog till macken & köpte galss eftersom attt det är sjukt jävla varm ute, de gillas ju (a).

Sen stck vi hem till mig & gunga en stund, något som lulla tycker är kul?. hehe, sen stack dom nu, för jag orka inte mer, snällt va?


Fan va jag blev sugen på paj, måste fan göra det nu, har det kommit några rabarber då?, måste kolla, poss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh rabarber paj e gott (a) :D

2010-05-11 @ 19:36:53
URL: http://iinyourfface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0