Hemma från Linköping!

Hemma fråm linköping!


Nu är jag iaf hemma från linköping & har iaf hittat det som jag behövde, så det känns bara bra, men dock hitta inte idaa någon klänning, bra? , naae, men hon skulle dra dit med sin morsa en annan dag ist så det löser sig! :). Först skulle jag köpa ett par klack skor, men eftersom jag redan är lång, & att jag bara hade 300 som skulle räcka så blev det ett par enkla ballerina skor, men det duger bra för mig, snygga, billiga, me like (a). Iaf så kommer det bild på skorna här under, jag kan skriva det under med, eftersom de är så enkla. Jag la dock inte upp bild på klänningen som ni kanske märkte, men jag ill inte ha samma som några andra. :)








SKORNA:



Hm 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0