Hemma från cec/mjölby/matorp!

hello på er.
Jag skrev inte något imorse men jag & cec blev väckta redan klockan 10, så vi typ låg I sängen majoo, hhaahha, men vi typ snacka, musik & chilla pung tills klockan klockan typ var elva,. Då börja vi iaf att fixa oss, sen körde Cec pappa oss till stationen klockan 12.06, till mantorp, & vi chilla sjukt mycket där med, Träffa Emma en stund, sjukt mysigt, jag fick tillbaka min kofta som jag har saknat sjukt mycke (a), vi måste ses oftare Emma :(.  Sen så tröffa vi Eddie & Bolla, böla, jaja, ni fattar, haha. För goa, jag skulle med tåget men de gick bara till mjölby sp vi drog ist till pizzan & typ fick billigare pommes & pizza sallad, fett gött (a), jag & en pizza gubbe snacka om typ boxholms pizzor, vilken som var bäst & så, haha, fan!. Sen åkte jag med tåget. Ta för dagens gölliissar! :)
 
Nu är jag iaf hemma, solen är igång som bara den, jag chillar hur mycke som helst & ska snart ta bort sminket & ta på mig en ansiksmask, & jag glömde min foundation hos cec & min tandborse, hihi(a), men Cec kommer ju hit imorgon. Mysigt, så då får hon ta med sig det. Härligt.

Här kommmer dagens outfit, blev aldrig några bilder tagna under dagen, jo en på cec, men på mobilen, & de dampar ju (a)., så nu kommer dagens. poss

Dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0