Hemma!

Hej.
Har varit hemma en liten stund, har hunnit käka & så, eftersom maten idag va lite blää, fast ganska okej för att vara bx?, ne nu ska jag inte vara elak^^.

Men iaf så var vi ju i boxholm & hälsade på inför 7D. Finfint, haha, men dagens var kul tycker jag, Fick ju träffa idaa, jonna, katja, matilda & så, lite annat trevligt folk!,

Nu väntar jag på att idaa ska komma på moppen, vi drar först till macken & sen till lukas & dom, på macken ska jag köpa glass, hihi isglass, för min halv gör ont, blöö..

Förwsut var det 'ven utvecklingsamtal i skolan,  det gick mer än bram toppen måste jag sägam jag fick de vanliga typ "pratig", & jag g hade tydkligen vart borta från idrotten 8 ggr?, jag fatta inte, eller det gjorde ingen av oss. För jag har bara vart borta några gånger, men 8 ggr?, nene, något mpåste blivigt fel, jag har förbättras & fick typ bara posetiva saker,. så det va skit bra! :)

Snart kommer ju min Babu, så ska gå ner & hitta moppehjälmen. pusspådig idaa!

Krullkrull hela dagen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0