H&D


Hissar:
Sommarlov
Att det inte är alls långt kvar till skolavslutningen, hur skönt är inte det?, att ha sommarlov, kunna sova hur länge man vill, kunna sola & bada, vara ute, umgås med vänner & familjen, grilla, åka & ta ett kvällsdopp innan solen går ner & myggen är framme, sova på stutsmattan, tälta fast sprinag in på natten, gå i kortbyxor & linne, solbrillor & barfota, gå upp & se hur solen nyss har gått upp. Springa i regnet, ja, en riktigt härlig sommar!
Högstadiet
Att vi efter sommarlovet börjar i 7D, jag ser fam emot det riktigt mycket, inte till att börja skolan, utan mest att komnma ifrån åsbo, åsbo har jag gått i ihela mitt liv utan ett par årr i stendosckskolan, med åsbo har alltid funnits där, kommer jag kanske sakna åsbo lite?, kanske, jag vet faktiskt inte riktigt, men upp till högstadiet ska bli riktigt roligt, bara att insee att det bli tufft med mycket plugg & så..
Vänner
Självklart mina underbara vänner, utan dom skulle jag inte vara så glad som jag är!. Ta åt er förfan:), det är ju ni som ger mig energi & styrka, för fan :D

-
Dissar:
Regnet?
D
et är så irriterande, först "strålande" väder& sen börjar det regna,m det är verkligen inte roligt. När man har tänkt sätta sig ute, nej, usch, blää, jag gillar inte regnet, det ska ju vara sol, eller mpåste det vara lite regn nu för att det ska blii en stålande sommar kanske? jag vet faktiskt inte, de märks ju (a), men iaf, stooooor HISS på regnet!

Mina kläder!!
Jag verkligen hatar mina kläder, men jag ska snart köpa en massa nya, Ska till ullared typ efter avslutningen, så ska köpa nytt där då, brykar ju inte hitta en sådär mycke där,. så får händla mer kläder efter ulladed. Yeaah, måste ha nytt, tröttnat på allt, men vafan egentligen ska man inte klagam man har ju iaf kläder (y'





Dagens hissar & dissar, lite mer att läsa va, bra/dåligT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0