Haha, jag tror faktiskt jag dör!

Haha, jag ska förklara detta så gott det går, men så här är det iaf. Jag var inne på en av min afarvorit bloggar & läste lite, & plötsligt känner jag igen en bild?, & tänker, vafan, hade inte kissie samma bild på hennes blogg?, fast kissie hade självklart gjort bilden "glittrigare" haha, så jag gick in på kissies blogg & skulle se om det verkligen var samma bild, men kund einte hitta bilden, så jag kollade på Emelie (tjejens bild) s kommentarer på den bilden & det var 60 kommentarer där det stog att kissie hade tagit hennes bild & typ att kissie hade tagit bort den nu & en massa, haha, fyfan va jag garva när jag såg det, jag kommer ihåg så väl när jag käste på kissies blogg att hon hade käkat kladdkaka, så var det inte ens hennes bild. Haha, kissie är för roligt asså.


För er som inte kommer ihåg, detta är orginal bilden, tagen från emelies blogg
(http://eemsn.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0