Designcpstunden är över!- Erik läser min blogg!

Japp, det är överskriften som lyder. Designen var ku faktiskt rent utsagt cp förut, något måste ha hänt i kodmallarna, mh, vad vet jag?, men iaf så är min lilla cec min prinsessa som har hjälpt mig.

Förut så var vi hos erik & jag skrev ett skit lång & bra inlägg & så trycker han ner :(, dum han e, japp :). Isf så skulle vi gå till tåget så det börja regna just då, kul?, nene, haha, så det spöö pegna så vi gick unde tak & så hämta cec pappa oss, körde hem efrik som kuta in i huset, haha, & typ så åkte vi till hemmakväll, köpte godis & hem åkte hem, nu sitter vi ju´& flötas sönder med varsin dator,men de är så det ska vara, elle hur? :)

Nu ska vi flötasönder, poss

skriver sén


Finis, i love you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0