andra avenyn inne hos Diana!

hejsan!
sitter inne i dianas rum. som är jätte mysigt tycker jag, gillar hennes dator bättre & eftersom hon skulle fixa lite grejer på den andra datorn, sitter ju nu & kollar på andra avenyn på denna datorn, pga att tv:n där nere är den enda som funkar, min har dapmat & de har de andra två med, så de är bara en som funkar, de är ju inte så kul , men de är typ jämt så att de blir att kolla på datorn, men iaf. hoppas att eran kväll är trevlig & att den har varit det med, min har vart helt okej, inte hänt så mycket speciellt, allt har väl vart så som det stor på "måste göras", de enda jag inte har gjort är att ha packat upp, tror jag, men nu ska jag kolla färdigt!

har ni haft en bra kväll?
efter det andra avenyn, & lite är det dags att sova, så..





klart man vill bli veckans blogg

så jag är med här!

 

Kommentarer
Postat av: thresnilsson

gud va fin bild på dig i din header! :) och fin blogg!

2010-03-03 @ 22:57:30
URL: http://thresnilsson.blogg.se/
Postat av: kaori

Hej! Är du sugen på en ny header? Du kan vinna en på min blogg :) Kommer börja lägga upp tävlingar om headers på måndagar eller onsdagar! Skriv bara ditt namn och varför du ska vinna! Glömm inte att adda mig på msn om du vinner så jag kan sätta dit dina bilder och din text!

MVH Kaori

kaori.blogg.se

2010-03-03 @ 23:41:27
URL: http://kaori.blogg.se/
Postat av: foofiie:*

var med i min outfit tävling! allt du behöver göra är att skicka in en bild på din outfit så lägger jag upp bilderna på tisdag närta vecka, och då är det bara att börja rösta!:)<3



ha de bra, kramar:*<3

2010-03-04 @ 09:32:45
URL: http://saramjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0