Fjortis Sommar :o

tjao brush :)
Nu har Moa åkt hem, ja vad gjorde vi, typ bara slappade en massa tycker ja, jag bakade kladdkaka & lagade mat tills hon kom hit, vi snacka & så. Men hon kommer imorgon igen & sover även över då, så går hon med mig, för mig till bussen & för henne till skolan (jag går på bussen vid stenbockskolan). så det är så det är, eftermiddagen var jätte trevlig med Moa så jag är bara nöjd jag! :)

Ikväll hoppas jag på att kunna sova iaf. Inte alls kul att bara sova i några timmar under en natt, när man ska orka med en hel skoldag med, nejnej det är inte alls kul. Trött, sur & sliten under en hel dag. Ena stunden var jag sur för allting, & andra stunden skratta jag åt ingenting, sa saker som man inte borde skratta åt. Hahah, kanske ändå lite roligt med sånna dagar ibland ^^

Ikväll eller åtminstonde snart så ska jag ta en lång dusch, känns som om jag behöver det, där efter ska jag börja lite smått med läxor, alltid skänt med att ha de färdiga, sen blir det säkert att slappa lite, sitta här & bara ta det lungt denna Måndag, Ibland så! :D

Men nu är det dags för mig att kolla lite bloggar, där efter ska jag ta en dusch som jag sa. ha det så bra. Slänger in en bild från i somras, hade denna bild som bakrunds bild på datorn, så gjorde danne min bror så här på den, & nu kan jag ersänna, han hade allt rätt, Isomras vad jag en redig fjortis ni,& nu kan jag ersänna det, då blev man bara glad över att folk sa att man var det ^^
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för kommentaren=))

Snällt av dej:))

Jag har en fråga då!

Vilket är ditt favoritplagg??

Ställ gärna en fråga i min frågestund;)

Hur har din dag varit??

2010-03-22 @ 19:17:20
URL: http://ffashionhhanna.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack för kommentaren :) din blogg är oxå riktigt fin :D

2010-03-22 @ 20:21:08
URL: http://andaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0