åren har gått, mycket man aldrig glömmer

ja. åren har gått men de finns ändå så mycket man aldrig glömmer, jag & systers ego pic, när jag, sofia, kajsa, Wille inte var med på badet & gick in i bastun istället, haha, & markus blev sur på oss!, alla gånger när jag & sofia har typ egat oss med snygga fotton *host* :). När jag fick zwante av sofias familj & när vi var på ullared & köpte kattleksaker & skit för flera hundra, & de använde typ inte ett skit (a). alla gånger som man har vart ute & gått med filippa, & hundarna i de fina vädret, alla de härliga dagarna med kaninerna & ungarna, som blev inavel (host), haha, inte meningen asså, &  kommer jag aldrig aldrig glömma när farfar & farmor hann gå bort, asså jag kan inte besrkiver hur mycket jag saknar & älskar de,. att några bara kan försvinna sådär,. men ni är iaf tillsammans nu, & jag är fett glad för det, men vi ses snart jag lovar!

under åren har de ju också hänt annat bra / dåliga saker.
bra:
träffa tjejerna
grilla i skogen
lan hos Wille
stugan hos matilda
alla gånger hos sofias mamma
& mycket mycket mer! <33





 <3










Kommentarer
Postat av: Mowa

Haha ,, är det kajsa på en bild?? :P

2010-03-02 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0