Jag Älskar Dig Sofia!

Det finns en person jag som älskar, riktigt älskar, & när jag säger älskar så älskar jag henne riktigt mycket, trotts att det ibland finns hinder, bråk & annat som kommer imellan så älskar jag henne över hela mitt hjärta, typ alla tycker att vi bråkar om typ allt, men vi har ändå så mycket gementsam. vänskap kan hålla en vecka, en månad, ett år, en del av sitt liv, men våran vänskap vill jag att den ska hålla från vi föds tills luften i våra lungor tar slut, & efter döden, så ses vi där uppe, & den som dör först, vilket jag hoppas blir om en riktigt lång tid, får vänta på den andra. aldrig att jag riskerar att sluta vara med dig, du är den bästa som finns, jag kan prata om verkligen allt med dig, runt himmel & jord, du lyssnar & försöker trösta mig. det finns så mcyket jag vill säga till dig, hur jäcla glad jag är över hur du valde just mig, ebba nilsson, en vanlig tjej med skilda föräldrar, bor varannan vecka, 13 år, ungefär som alla andra, en bra tjej som du skulle kunna ha vem som helst, jag kan säkert skirva upp hur många som helst, många ser upp till dig. Även jag. Du är en bra förebild, det finns veckor då du kan vara helt galen & cp :), veckor då du kan vara hur sur som helst,  Det finns veckor där du är hur gullig som helst, veckor där du skiter i allt annat & bara tänker på de i din omgivning, du kan vara på så många sätt men ändå alltid vara sofia jonsson, utan dig gumman skulle jag slrifg varit dne jag är idag, åh, du är den bästa som finns. vi har ju kännt varandra ungefär hela livet, för när vi var små var det våra bröder som var vänner, sen typ gick det över så börja vi umgås istället, vi köpte katten av er, jag kommer ihåg på fritis när du alltid slutade vid 4 & jag brukade följa med dig hem efter  det, & åkte i vita bilen ^^, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur glad jag är när jag är med dig, jag är glad jämt när jag vet att du finns där. När vi har tjafsat mår man alltid så sjukt dåligt för man är rädd för att det inte ska vara vi mer´. För mig betyder du världen. Du är så jävla gullig, det finns dagar då man skulle kunna stypa den andra, för man blir irriterad på allting, men ändå fattar man inte varför, & får dåligtsamvete. Ibland får jag dåligt samvete för att jag skulle kunna vara en bättre bästis, Säga bättre säker, för de känns som om jag aldrig säger bra saker hur mycket jag än förslker att alla blir sura när jag säger fel, men jag försöker vara den bästa bästisen som finns. Jag vill att du ska kunna känna dig stolt över att ha mig som bästis som jag är för att du är min. Min helg ska bli toppen, lika bra som alla andra helger är med dig, kanske kan den bli bättre, eller vad säger du, jag börjar få skriv kramp, men nej, jag ska inte sluta bara för det, Jag gör allt för dig. Åh jag kommer ihåg bgb så väl När vi bodde på båten & din pappa var typ full, haha, & typ yra massa, när vi satt på taket & kolla på kvällssolen. drack cola & typ tog en massa ego kort. & dagen efter var det liseberg, & alla typ hata oss, blängde, inte konstigt :o, :). vi var så j*vla bitchiga. När vi var på Båten Med mamma, stfean, diana & linn, är ju med ett stort minne, jag vann massa pengar, kinesen som glodde:o, drinken vi drack, sötapöjkar & Killen som var lik olle :o, fast när vi kolla ner så såg vi sanningen xd, & när vi var i jönköping & shoppa, vi käka donken & shoppa, När vi var i sthlm, gick på stan & yra som fan ;), När vi var skit små, tog din mammas bh, klack skor & gick typ i stålsnäs haha, gud^^, När  vi köpte skit stora bh:ar första gången. Sommaren 09 i bx, fett skön sommar. Åh jag saknar allt,  men jag älskar dig för alltid gumman.  Detta får du se själv. du kanske ser de idag, kanske imiorgin, kanske över helgen. men bara du ser det så.
Hoppas att de inte blev för lite ^^

Utan dig sofia, rasar hela min omgivning.  Jag älskar dig tills hjärtat slutar slå bästavän!

Komma till hennes blogg?
tryck här



TRE BILDER SOM ÄR FETT MUPPADE MEN SOM VÄCKER MINNEN!

Kommentarer
Postat av: sofia

Älskade underbara unge!



Du får mig att känna mig så speciell, helt otrolig, helt ovanlig och helt tjockt galet glad.

Ett liv utan dig skulle vara så otroligt tomt. Så sjukt ensamt, och jag kan inte se mig själv utan dig. För jag syns inte utan dig.

Jag är helt enkelt osynlig utan dig.

Du förstår inte hur glad du gör mig när du säger och skriver såhär. Det gör mig så lycklig, och jag skiter i resten.

Jag kan bete mig som en bitch, och jag kan vara så jävla orättvis. Men jag tror alla är så ibland. Även du, och man kan nog inte rå för det.

Jag menar inte att vara dryg och elak. Jag önskar jag kunde vara glad hela tiden, och jag önskar att jag kunde förklara för dig hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder. Men det är så svårt, och det gör mig så galet irriterad!

Det jag vill säga med dethär är att du betyder sjukt mycket för mig. Och ett liv utan dig finns helt enkelt inte.

Jag älskar dig, otroligt mycket. <3

2010-03-18 @ 19:09:31
URL: http://patamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0