låtar & test, mmmmmmmumms :D

vad vore livet utan vänner?.
jo, jag vet. inte alls mycket!
älskar er.


Låt & test kommer här..
fett bra låt, så puss :)

Vad gjorde du igår?: skola, sofia, linköping,
Har du ett eget rum?: Jadå!
Är du kåt just nu?: haha, kul :)
Tycker du om stjärnor? göe jag väll :)
Vad ser du om du tittar bakom dig?: en datastol
Gillar du att baka?: Ja då, kan vara kul ibland :D
Föredrar du blondiner före brunetter?: Eftersom jag är brunett så gillar jag brunetter, men jag skulle aldrig själb passa iblond, så de beror på om man passar i det, knäpp fråga :o :)
Hur många kontakter har du på bdb? : jag har inte kollat :D
Har du varit inne på snyggast.se?: japp , för länge sen
Har du skurit dig?: Nepp
Älskar du någon just nu?: Ja det gör jag
Vad åt du senast?: Lax
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: kan väl hända
Finns det någon du hatar?: Hatar, hmm. kanske, inte gillar isåfall
Har du druckit?: Klart!
Har du varit otrogen?: Nepp
Vad ska du göra i helgen?: träffa julia & sofia i guess :D
Vill du dö ?: aldrig
Har du någon gång ägt en plastros?: jao :D
Tycker du om att teckna?: jadå
Har du ljugit? alla har nog det, så svaret är ja :)
Vad vill du bli när du blir stor? jag vet inte ritkigt
Har du tittat på melodifestivalen? haha, ja :D
I så fall, vem hejade du på?: Salem - keep on walikng <3
Gillar du mat?: JA FÖR FAN :D
Hur lång är du?: 156 tror ja
Har du hål i öronen: japp

Hur mycket är klockan?: 20.06
Har du en tjej/kille?: Napp.
Har du något slags nitarmband?: inte vad jag vet,
Är din säng bäddad?: ja, eller nej, eller kanske ;pp
Vad är ditt smeknamn? : sneläpp, trollet, & sofia kalla mig kött bullen igår, & ebb :D
Hur många bilddagböcker har du haft?: 3
Vad är din dröm just nu?: får inte sägaaa (a)
Är du emot homo-bisexuella?: nejdå, varför skulle jag ha, de är väl som alla andra, jag har alltis veölat ha en bög kompiis :o.

Varför gör du den här saken?: 18180 svar på allt
Har du en teve i huset?: japp, ;D
Vilken är bästa låten just nu?: Keep on walking, kniven i hjärtat, & som alltid, utan dina andetag med kent <3
Har du blivit sviken?: har jag säkert
Tänker du göra klart det här testet?: ja då :D
Största sorg just nu? : att jag inte vill plugga, men borde (A)
Största glädje just nu?: Att jag lever det liv jag lever, med min familj, att vihar det bra, med alla mina vänner :D
Vem/vilka skulle du dö för?: Min Familj, & mina vänner
vilken är din favoritfilm?: kaninte säga en exakt
den starkaste du vet?: Jesicca
Snyggaste på dig? : mina ögon när de har vart utan mascara i en vecka :D
Hur mycket är klockan nu då?:  20:11
brukar du göra smileys?:  JA :D:D:D:D::D:
Har någon kallat dig hora/bög?: ALDRIG SAGT ORDET BÖG, NU SA JAG DET :oooo
Hur många palestina-sjalar äger du?: ngn :D
Vem hatar du mest?: pedofiler, mördare!
har du på dig för kläder nu?:  jeansleggings, tunika. linne
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: Linnea,
Vill du gråta?: Nej, jag lever livet
Har du haft sex? : Nej!
Fryser du ofta?: ibland
tycker du att du är söt?: nej
Äger du en papperskorg?: ja
Har du ett landställe?: na
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: plugga -.-
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Na, andra kanske
Har du en morgonrock?: Japp
Vem litar du mest på?:  Sofiajonsson,


har du en fråga?
ställ den gärna så tar jag upp den som dagens fråga..
bara då ni vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0