snöö. försviinn

Godmorgon!
Snart eller om en stund är det dags för mig att gå ner & ta något att käka & sen sticka till skolan, så måste ringa sofia, för vi brukar ju gå vettu! :). orkar inte hämta kamera sladden, så ni får kanske se dagensoutfit efter skolan. Idag är det slöjd, idrott, fisk :o. ja de är väl dä som är de speciella. jag föredrar inte onsdagar. blää.
Idag hoppas jag på lika bra väder som igår så att snön försvinner snart. men det är ju inte så mycket kvar,. hur mycket kan det vara? (a) på åkrarna här vid huset bara snälter det för fullt, kanske inte just nu. Men under dagarna så :). jag är trött på snö nu. 
Men nu ska jag gå ner & äta, sen ringa sofia, hade bra. skriver ikväll
 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0