snart packa :)

hej på dig! :)

Nu är jag hemma från sofia, pappa hämta mig, & jag ska börja packa för jag åker ju till hennes mamma snart, sover där i 2 nätter, för pappa skulle vara borta ikväll på dans, & diana är imjölby & åstugan är fett skummt, så jag vill inte vara själv, & sen så vill jag självklart vara hos sofia, :), & imorgon hämtar pappa oss direkt efter skolan & kör oss till mjölby så tar vi tåget till linköping & handlar lite, jag behöver bikini tills badet på onsdag, & bh, men de kanske blir lite mer skit, vem vet, så de är bäst att jag startar snart , eller vad tycker ni, ska bara logga in på spotify & ha lite skön musik med, så vi kanske hörs ikväll, kram.

haha, cec är för söt, jag var i strölle när hon var ibx, :), synd dö plutt :D


skabb bild io repriiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0