Snabbiis

Hej.
Min uppdatering har varit ganska låg, men jag har tyckt att det har vart onödigt att skriva om jag inte har något att skriva om heller, men här kommer ett inlägg ändå, SNart ska jag hoppa in i duschen. KOllar på emil nu (a), & har nyss käkat med Diana & Linn. & ska försöka fixa mobilsaken till datan. Det dampar här hos pappa så kan inte lägga in bilder. så det kommer bara bilder från kameran nu när jag är hos pappa, & hs mamma blir det nog från båda. Måste fixa fram en Kamera sladd där, & hittar jag ingen så får jag ta& köpa en när jag sticker till linköping på torsdag,


Men nu ska jag ut en sväng medDiana & länn, cykla en sväng, hörs sen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0