Natten hos sofia,

Hej.
sov hos sofia i går kväll. har riktigt ont i halsen. & blabla, jag somna på soffan som en stock klockan nio, & sofia väkte mig så att vi gick & laoss klockan 10. Sen i natt så har jag hört när sofias pappa hade typ kompisar där, jag har också haft skit ont i ryggen, & blääääää!

Men eftersom jag hade så ont i halsen & snörig & ville hem & duscha så drog jag ganska tidigt hem,. jag & sofia ses nog ikväll med, eller vi gör de (a)

Nu sitter jag & käkar någon gryta som pappa har gjort. snart ska jag nog hoppa in i duschen. Packa upp från natten hos sofia, dricka te & bli frisk i min hals..
Förut kom jag inte in heller,. hade glömmt nyckeln, pappa är hos ann.britt. & diana & danne är i linköping, satt ute i typ en timma tills jag fick tag i pappa, & han hade tydligen lagt ut nyckeln.. :)

Men nu ska jag tjocka mig på lite mer mat. gött!

Gammal bild på mig & sofia,
ganska gammal (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0