KLOCKRENT!

haha, jag & sofia bytte film för att idaa ska åka hem & för att törnrosa dampa, så vi tog på smällen, haha, & de finns 2 filmer i fodralet av samma film lixom, jag en av de hade bonus matrial..

s=sofia
e=ebba

-
E-men de är ju 2 filmer vilken ska vi ta?
S-asså de kvittar det är ju bara att den ena har bonus matrial & så.
E- vilken är det mest snusk i :o


HAahahah!, asgarv..

samma sak var det när vi skulle gå till kenny förut jag, jonna, ida& sofia, haha, jag har en mobil ficka & jag hitta den inte, trodde att jag hade tappat den..

J=jonna
E=ebba
S=sofia
I=Idaa

E- vart fan är fickan jag kan inte hitta den, jag tror att jag har tappat den ;o
S- men ligger den på vägen? (hon går tillbaka & kollar)
J- fickan, den sitter på jackan, ser du den inte?
I- hahaha asgarv,
S- men nu gick jag ju i onödan..
E- jag hittar den inte på jackan :o, här är den ju, i min vante,
alla garvar åt mig
efter typ ett tag säger idaa= hahaha, fan va bäst den där var med fickan på jackan. , & då fattar jag vad hon mena, att de var mina fickor som sitter fast på jackan, haha så klockrent asså (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0