kent!

godmorgon!
sovir gott då?,
igår kväll somna jag som en ståck tills min syster ringde från kent konserten, & fan vad jag blev avensjuk på henne, jag ville med vara där, haha, fyfán jag hörde hur de sjöng "de splear inte längre någon roll, jag okar inte slåss, de är bort om min kontroll, du kämnade mig ensam & självklart blev jag rädd" åhåhh,en av min favorit låtar!men jag är riktigt glad att diana var där, hon som har sagt:jag är trött på skolan, & massa, riktigt glad för att hon stod längst fram & köade från ungefär 7 eller något på morgonen, tror de var något sånt, åh!,

Men nu är det dags att fixa mig, godmorgon iaf!

Kommentarer
Postat av: ebba

blir så glad när du skriver så gumman! Börjar gråta! <3 tack. Älskar dig!

2010-03-13 @ 13:40:43
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0