Kan inte sova :')..

När man säger: snart sova. Så behöver de inte alltid betyda det. Såsom i detta fall, jag kan verkligen inte sova så jag tog laptoppen nu upp i sängen.

Inga roliga inne på msn heller, får se om det kanske ev. blir en film, men det finns inga bra att se på här hemma. Så som förut, tror ni att jag valde att se Dr mugg?, jo kanske.. men ändå^^, jag sett alla här hemma & det är ju inte kul att sitta & kolla på samma hela tiden. Men denna helg har jag ju iaf sätt lite nya filmer iaf. Alla var såklart bra, Mia & Klara & P.s Ilove you. Så undrbar film är P.s Ilove you. Den är riktigt fin, jag verkligen älskar den, & låten som jag länkade här nere ni vet "i love you to the end" är från den filmen. Inte konstigt att jag älskar låten då. Så ni om inte har sett P.s ilove you. Se den!. Nu är jag nyfiken på att läsa boken med, & se om den är lik filmen? ska nog dra upp till biblioteket en dag i veckan & låna den boken tror jag. För jag är ritkigt sugen på det!

Att sitta här & svettas i mitt varma rum, inte ett dugg trött med en dator där det inte finns många roltiga inne på msn. Det är deprimerande det kan jag allt lova er. Menmen, Det är livet nivet, allt kan inte alltid vara bra, eller?

Men nu kan jag passa på att kolla lite bloggar. kika runt lite & kanske hitta något som jag kan blogga om imorgon bitti, något som kan vara roligt att läsa om. Det skulle aldrig vara fel med någon sånt! Vet ju inte vad jag ska skiva om nu för tiden som jag har sagt Många gånger här i bloggen, men vi får hoppas på det bästa, man kan ha turen att det bara kommer upp något kul i huvet som "ja, detta kan jag blogga om" men eftersom alla tycker att jag är trög så, nej, jag kanske inte kommer att lyckas, men endag kanske! :D

Du är mitt hopp.
& jag litar på dig.

Kommentarer
Postat av: E M A

javisst :D säg till när du lagt itll mig :D

2010-03-21 @ 22:50:40
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: natta

fin bild, :)

ps, du får gärna rösta på "favvo serie" på min blogg :)

2010-03-22 @ 12:20:48
URL: http://nathalienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0