hemma från skolan!

hej ni! :D
gör ni denna tid som denna eller hur man nu säger ^^
själv är jag hem kommen från skolan, & ska nog gå ner & käka,. idag ska jag plugga, äta, duscha, packa till mamma, idrottskläder, tv & lite, ganska trist, men de är de vanliga typ. idag har jag inte haft en enda sminkfläck på mig (a), men asså jag har inte behövt de lixom,. ingen bryr sig ändå, så det blev inget av de idag,. ihelgen så kommer iaf sofia till mig, på lördag är de min namnsdag & + att jag & sofia ska käka pizza & mysa då, inte för att jag har namnsdag, men vi har iaf bestämt med! :),.


HUR HAR ERAN DAG VARIT IDAG?
bra/dålig?.
min har vart som de vanliga, fan veckorna & dagarna & allt går så fort, riktigt fort går det, men de är ju alltid skönt, eller vad tycker ni? :')


ha det bra, vi hörs senare när jag har något kul att skriva om med. dags att kolla bloggar så hade bra gullisar som skriver så fina kommentarer & allt, puss


jag har funderat på att göra denna chokladkladdtårta,
den är lätt att göra, & blir prefekt att äta ikväll, då den är lagon kletig, har inte riktigt bestämt mig om jag orkar, vi får se hur det blir med det!
hehe, bilden är tagen av mig, så inte tagen från google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0