hejsan!, hemma

im here again!
denna veckas, eller början på veckans uppdatering här på bloggen har varit riktigt låg & jag känner mig liten små dum, men i söndags följde jag med sofia till hennes mamma & sovade ju där tills idag, så gick i skolan som vanligt med nu är jag hem kommen, sitter här & käkar pasta & skinsak som diana hade gjort, dricker typ någon konstig god dricka & lyssnar på musik, hoppas att mitt armband som jag vann hos melwinsmamma bloggen kommer snart! :), & att min kamera kommer hem från lagning snart med, hehe (a), snart ska jag nog ta & gå ner & springa lite på maskinen med, kände för det, det blir också att plugga & sitta här senare sen, men nu ska jag kolla bloggar & lite, puss..

min vecka!
måndag: skola, sofia
tisdag: skola sofia plugga
onsdag: skola idrott hem plugga springa
torsdag: skola hem packa plugga
fredag: till bynn med sofia, idaa & tess :)
lördag: hem från bynn & ta de lugnt!
söndag: slappa? (A)


bilder kommer nog ikväll från lite olika saker, :), puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0