hej på er,

Hej på er., hade tänk att skirva ett litet inlägg nu, sofia är i duschen & jag hade tänk att skriva lite snabbt, Dagen igår va jätte mysig med mina flickor, Idaa & sofia :)

Idag blir de att träffa folk, jag & sofia möter nog upp cec & sen får vi se vad vi hittar på, lite senare sticker vi nog ner till pizzan & träffar lite folk & så , fett najs eller hur? :)

Åh gud, jag älskar verkligen mitt nya halsband som jag vann hos MelwinsMammas blogg :) det är hur fint som helst & Tack så jätte mycket för det,  Tryck här för att komma till hennes blogg




Jag just nu :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej ja det går hur bra som hellst! Och finns det någon som vill köpa så kan dom ringa mig på 0708206686.. Eller så kan de gå in på bloggen och kolla skriva där vad de vill ha.. Jätte roligt att du gillade det!! Bli så himla glad att höra sånt:)

2010-03-20 @ 15:09:46
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Mollie

Åh, så snyggt halsband!! Riktigt avis



Btw. Bra blogg:D

2010-03-22 @ 18:58:43
URL: http://thisismypointofview.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0