Gomorgo/outfit/hej :)

hej & godmorgon på er.
Hoppas att ni har sovt gott, själv somnade jag som en stock redan klockan halv 10var riktigt trött faktiskt. Men iaf. Nu är jag uppe & har tagit på mig mysbyxor, tjocktröja & linne. bulle på huvet & klar för en skoldag, fredag då. skönt med helg snart då, & 6 dagar kvar tills vi får reda på klasserna, tror de är så lång kvar (a). ja, så är det nog, riktigt härligt ni. Idag palla jag inte sminka mig ^^. har bara sminkat mig typ någon gång denna vecka, tror jag sminka mig i måndags men tog bort det i skolan, för jag orka inte ha de. Jag känner mig bekvämare utan smink. Så jag gör det bara lite då & då, Tar mascara alltså!.

Här kommer dagsen outfit bilder!


SId bild.
Men iaf.
Tjocktröja.'
Mysbrallor
Vittlinne :)
-


förrgårdagens outfit:

-

Gårdagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0