gokväll :D

Hej på er.
Hela eftermiddagen har jag ju suttit här med har bara inte riktigt vetat  vad jag ska skriva, har haft fullt upp med att kolla runt på folks bloggar, vart i boxholm, städat upp lite, tagit kort, så tiden har bara dragit iväg. De är säkert fler än jag som tycker att de märks att det är vår ute, för min vinterjacka är iallafall inte på ute!. om ett par veckor får man hoppas på att all snö är borta när vi har påsklov ju!. & påtal om Påsklov, de är jätte många som vill ses då :).
Jag, sofia & idaa skulle väl träffa Tess, Cec skulle komma till boxholm? Michaela ville ses, Moa ville ses, & så vill jag träffa Linnea med. Sofia kommer jag säkrt vara med mycket med!
Får se hur det blir med alla! :)
bilder från idag kommer här:



http://www.gratis5.se/user/register/ebbaniilsson
Glöm inte att registrera er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0