godmorgon sniiiiggingar :D

hejdär & godmorgon!:)
sitter här med en tandborste i munnen, har redan käkat, gjort lite läxor, klätt på mig, & packat till badet på typ 20 minuter, tog lite halv sovmorgon, elller jag brukar ju gå upp så dags när jag ska till skolan men ändå, gick iaf upp vid tjugo i 7 idag, så himla skönt att få sova en stund extrra varje morgon, jag fattar inte hur endel kan gå uppp vid typ kvart i 6, 6 för att gå & sminka sig & fixa en massa,. hehe (a), så jag har sovit gott, utan att zwante har slickat i mitt ansikte en jävla kissen (a), hihi, dags att soptta ut nu, har bortat en stund, vi hörs när jag har kommit hem så ni vet,


Någon biiiiild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0