godmorgon på er! :D

hejsan!
nu är hela huset vakna, hehe, blve att gå upp klockan ca halv 11 eftersom att tess & hennes familj ska till självaste Medodifestivalen ikväll, min kväll spenderas nog med sofia i strålsnäs vi ville (jag) hehe men skit samma vi/jag tyckte att vi skulle käka pizza, se på melodifestivalen & mysa, de låter som en skön lördags kväll, asså de är nog förstagången på länge jag sitter hemma en lördag & ser på tv & så, ni fattar!, hoppas att eran fredag kväll var riktigt härlig, min var toppen, snart blir det att äta här, sen att åka hem till strölle, :).

nu är det visst dags att käka, så pussss
skriver mer ikväll, då kanske de kommer upp lite bilder med, så kyss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0