En dag med moaaaaaaaaa

hej på er.
Min uppdetering idag har varit ganska låg jag vet men kör iallafall ett inlägg nu för att jag är snäll. hihi :).
Iallafall så har jag & moa lagat pasta sallad, vi blev skit sugna på det & käkat de, gjort lite läxor, chillat & massa, hon stannar här över natten som jag har sagt tidigare. 


Svar på andras kommentarer..
Vilket är ditt favoritplagg??
svar: Ja vet faktiskt inte riktigt vad jag ska svara på denna fråga, för jag älskar att shoppa, mode Och sånt, så de var en svår fråga, men de kläderna jag trivs mest i isåfall är ju självklart myskläder på vintern nu när det är små kallt, men på sommaren ska det vara kortbyxor, & linne :D
Älskar din hårfärg :P
Svar: Tack så mycket :D


En bild i guess (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0