Emlile & sofiaaaa

Jag ringde sofia, för att snacka med henne om jag skulle träffa henne ikväll. & jo visst de ska jag. Men just då kom emilie till sofia. så då skulle alla ses,. & de skulle komma till mig för att jag inte hade packat upp allt från mamma, så har jag packat upp. men så kommer de aldrig, så ringer jag sofia & fråga vart de är. så är de på macken & käkar glass. rediga tjockisar de är! :)). & jag vil ha en klubba, men nej, sofia har inga pengar kvar till en klubba till mig :'(.haha, men ska se om de finns något gött i skaffet, Emilie & sofia, kommer väl snart hit antar jag^^.

Nu är de visst här :)

Puss

Kommentarer
Postat av: emilie sk

Naw vad gulligt. Du e ju bara bäst men det var nog första och sista gången jag va med er =(

2010-03-29 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0