bilder, de gillar ju läsare (a)

hej på er.
Nu har jag hunnit att dushca & fixa lite här i mitt rum. & på tal om det, tog lite före & efter bilder, & lite andra bilder från vad jag ska göra nu snart efter jag har bloggat klart. Rulla ner så får ni se, & släng gärna en kommentar!  :)

Innan

Efter

Känner mig lite duktig du, mysigt eller? :D

-
& till det som jag ska göra strax, jag ska ha en liten mini "slapp/ego" time, jag ska måla naglarna, smörja mig med lotion, ta handkrän, ta hår lotion, läppsyl(en vana) ta bort gammalt naglack & lite, här kommer bilder på grejerna, puss :D


-

Har även tagit fram kläder tills imorgon, allt är klaaaaart! :D
Blir också en bild på mig.

hörs imorgon bittii!




Måste bara kolla bloggar med
kyss&så :')

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0