anna bergendahl!

jag har sett på folks bloggar,  hur många som helst har tyckt att Anna var dålig, att hon var ful, att hon är töntig, att hennes kläder va fula, att hon inte skulle vunnit, blabla..

jag tycker inte heller att hon skulle vinna för att jag hade min röst på Salem, men ändå, anna är 17 år, 18 kanske, men ändå, alla kan ju inte bli nöjda, alla kan inte få sin favorit att vinna, så när anna vann blev jag inte sur för att salem skulle vinna,  utan glad för annas skull, hon är riktigt duktig, jätte söt, & en del klaga på hennes skor, jag tyckte att de bara va sött att hon inte såg ut som alla andra,

klart att man inte behöver gilla henne, de är alltså inte så jag menar,


Grattiis Anna, för mig är du en Värdig vinnare!
kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0