alla har börjat med hiss/diss nu, så jag med (a)

haha, okej, som jag sa, typ alla kör hiss & diss, så jag tänkte att jag gör väl det med, så här kommer det!

- Att veckorna & dagarna går så fort!, dock så är de kanske lite jobbigt att helgerna med då går snabbt de med, men det går alltid så snabbt, så snart är det helg där efter, så jag tycker att de är jätte skönt att allt bara rullar på, man behöver inte känn att något går sakta & jaja, ni fattar (y'. hoppas ja :)

-Att solen har börjat att komma fram äntligen, jag vet att det är skit kallt ute, men solen är ju iaf tramme & fet känns jätte skönt, kanske ett täcken på att våren snart är här, kan det vara så, eller vad tror ni? (a).

-Att jag ska till boxholm, jag måste faktiskt ersänna att de är alltid skänt att komma till boxholm, eller rättare sagt till mamma, man har de flesta vännerna där, sin stora säng, barbara datorn, buss till skolan, bra garberob, ja de är inget fel på att vara hos pappa, jag älskar att vara på båda ställena, men av något själ, jag vet inte rikigt!,

-vänner, utan vänner så, ja vad skulle man vara utan de, asså jag älskar mina vänner sukt mycket, jag har en bästavän som jag kan snacka mde om allt, jag har en massa vänner som jag också kan snacka med, om väldigt mycket, så käraste vänner, jag älskar er!

-mobil, dator, pengar! fan, jag är beroende av de båda, som ni kanske har förstått (a). 

- att jag inte använer smink lika mycket, det känns rikigt skönt, de är okej utan, bara de jag hade & säga om det!

-

-Att de är så jävla kallt ute, jag måste fan ha hur mycket kläder som helst p åmig & det är skit jobbigt, jag tycker att snö borde finnas i thailand, eller grekland, eller kroatia, eller något haha, dum som jag är (a)

-Att min kamera är sönder, som tur är har pappa lämnat in den, hoppas den går på garantin iaf, för om jag skulle ha den nu så skullle jag kunna fottat jätte mycket, & då kanske ni skulle läst min blogg mer?, vem vet, inte jag iaf!

-Att ha föräldrar som är skilda, på ett vis är det ganska bra att de inte bor ihop för de skulle aldrig funka,m jag gillar så som de är nu. & skulle inte välja tatde bodde ihop, jag har mitt liv så att de inte bor ihop & jag tycker att det känns rikigt bra, min pappa mår bra med hans tjej & min mamma med hennes kille, jag & mina syskon trivs med, så de känns toppen, men tänk er att få packa ner ALLA era kläder varje vecka (om man bor varannan vecka som jag), de är skit jobbigt!

-Att många i boxholm är annorlunda, inte de som de var då..

-Läxor, mh. de dissar nig de flesta. så ingen snack om den saken!

-Att det inte är sommar, här NUNUNU!

snart ska jag nog sova,
så pusssss
långt inlägg :o (a)
Kommentarer
Postat av: Tora

Sv: haha oj tack tack !

2010-03-04 @ 23:20:10
URL: http://toraamanda.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag hissar med sooolen :)

2010-03-04 @ 23:38:10
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0