World trade center!


Jag, Diana & Sofia kollade på den efterelängtade filmen som vi så gärna velat se, tyvärr kan jag inte säga vad den heter, för då avslöjas hela inlägget& så, men när jag såg på filmen låg jag i slutet gråtande i soffan som en bäbis, jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film förut helt ärligt. Men i filmen var det en del av World Trade Center, & efter filmen var jag, sofia & Diana bara tvungna att gå in på youtube & kolla in hur et går ut när allting hände. Alltså när flygplanen flög in i new yorks stora husen, eller vad man nu ska kalla dom, det fanns ju säkert 1000 våningar. Där företag & allt möjligt fanns. Tlygplanen flög ju inte precis in utav olycka, det var ju några utlänningar som gick på planet & gickfram till han som körde planet med pistol & hotade honom att han skulle köra in i huset, först i det ena stora huset & sedan i det andra, eller ett annat plan blev hotat till att köra in i den andra stora med. Ja, usch. Tänk så många som dog.

Här är lite klipp från när allting hände. Tänk & vara längst upp :o

 Jag fattar inte hur islamerna kunde göra såhär?, hur hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0