Tycker till om..


Kissie/paow/dessie/blondinbella/tyra/gaybloggen/kenza

Kissie:
Jao. Det finns ganska mycket man kan säga om henne, det enda bra med henne är att hon kan stå för vad hon säger, fast hon säger för mycket, hon  trycker ner andra tjejer, (oftast), för att hon måste trycka ner någon annan när hon själv inser att någon är vackrare än henne. Tyvärr måste hon operera sig för att få bra självförtroende, vilket är riktigt synd, innan när hon var en helt vanlig gullig blond tjej som "lekte" drg på bloggen var hon skit bra, men nu, Bom vad har hänt? :o man kan säga att det är det jag tycker om kissie, dryg & elak, överdriven.kan vara lite småkul ibland.

Paow:
Jag tycker att paow är en ganska gullig tjej, men efter att hennes blogg har blivigt så lång tråkig så har jag slutat läsa den nästan. jag kollar den när ja inte har något för mig, det är synd att det har blivigt så. Men för tråkiga bilder & så, jag tycker den bara handlar om pojkvännen & om fester, så. mitt "tycke" om Paow är nog : En ärlig tjej med sjuka åsikter, men verkar vara en trevlig flicka & rar! :)

Dessie:
Dessie är en gullig tjej tycker jag, men det jag tycker är tråkigt att att hon lever som en 20 åring. Hon festar flera dagar i veckan ist för att gå i skolan, hon verkar vara skit snäll tycker jag annars som person. & hon står också för vad hon säger, men min önsan är att hon inte blir en "kissie" i framtiden, jag har en sådan känsla. så: jag läser hennes blogg prinsip varje dag, bra blogg med mycket biler, bra text & så, toppen blogg annars!

Blondinbella:
Jag läser hennes blogg dådå & jag kollar på "bella & tyra" show då&då, så det är väll från programmet jag har sett henne & fått en bild av henne ifrån, hon verka vara riktigt trevlig & jag älskar verkligen hennes stil & hennes leende. hihi, hon är toppen som person tycker jag så långt, fast jag vet ju inte helt?

Tyra:
Jag har samma som om Bella. Jag kollar hennes blogg lite då&då, & bella & tyra show då&då, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga, hennes kläder är skit fina, hennes hår är skit fint. & Hon har en skit snyg kropp, det är väll vad ja tycker om henne, haha :). Gullig tjej tycker jag hon verkar vara!

Gaybloggen:

Med andra ord, Amir bögen, hihi, jag har inga åsikter om honom, jag tycker han verkar vara lite dryg, kan det vara föt att jag intr tycker om kissie?, haha & att dom umgås lite? :D

Kenza:

Skit snugg tjej som även hon med har skit snygg klädstil, jag tycker att hennes blogg är helt okej, kan vara lite jobbigt med mycket text att läsa, men annars är hennes blogg skit bra, mycket bilder & cool stil, gillar samma stil som henne. så ja, bloggen är toppen & kenza med, bara att hin är utonlands 24/7 ;o


Finns
fler bloggare jag kunde skriva om, men paalla inte (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0