Tack för kvällen allihoppa.

Igår var verkligen kvällen skit kul, snackade med hur mycket folk som helst, haha, är det inte lite coolt att bli bäsis med på på samma kväll? haha, jo, men de blev jag, med Jacobsson & gustav. men ikvällen var iaf som sagt var skit rolig & så. Typ hela boxholm var ju där?, haha, skojigt var det iaf! :)

Nu är jag uppe, kunde inte sova, kanske för att det är skit varm här inne?, ja&cec delar ju täcke med, aa, snuttan ligger här brevid mig & sover. så söter så. men igår kom vi väll hem vid 12 tiden & då la vi oss bara & sov jag &cec, var ritkigt trötta då, så nu har jag sminket på mig & sover med bh :o, haha, men de är najs, här är jag just nu :)


Peace :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

var du på festen ? :O

2010-06-11 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0