svar på kommentar:


svar: hello there.
Ja, jag var på festen, & då tror du säkert att jag söp ner mig & typ knarka?, nae, så får ni inte tro, jag är 13 år, herregud, & förresten var polisen & föräldrar, nattvakter & en massa där, så ta det lugnt. Det finns andra som drack & var skit fulla där, men jag hade tillåtelse av mina föräldrar att gå dit. De hade koll på mig & jag vill helst snacka med mina föräldrar så de vet att dom kan lita på mig. Jag sa att dom kunde ringa mig en gång i timmen om de ville det., dom kunde komma dit en gång om de inte trodde på mig, men eftersom jag var så ärlig så trodde dom på mig & sa en tid där jag skulle vara hemma. & förresten så är det mitt liv.

h
är är iaf mitt svar & jag vill inte verka dryg, men det är så det är.

usch, ibland blir man riktigt irriterad & varför kan endel vaara så töntiga & inte ersänna vilket dom är, det visar du bara att man inte kan stå för vad man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0