svar från lite frågor från "bloggsvar"








svar från fråga 1.
Jag skulle kunna lägga in en video på det en dag, för orkar inte skrivia riktigt hur jag gör, ni kommer inte kunna
förstå, så det är nog bäst om det blir en video, kan lova er det. Så det kommer upp en nästa vecka ;)

jaja, jag vet, men jag bloggar när jag har tid & när jag har något att skriva, för det är ju inte så kul för er att läsa "hej, nu ska jag dra till skolan, hejdå". Så det är ju även min blogg, så jag uppdaterar, inte drygt menat :)

svar från fråga 2.

Jo, men om du ser detta så kan du ju skriva till mig, om du ointe redan har hunnit fixa det. :)

svar från fråga 3.

Jo, om du inte läser min blogg kan du nog inte förstå det^^, men iaf så var jag & min klass iväg & cyklade 3 mil till fiskarp vid sommen & bodde där i 2 dagar, det var verkligen kul, så jag hade inte tillgång till dator, men det är jag riktigt glad över. För jag hade så otroligt kul & vädret var verkligen på topp. så det var därför cec blogga, alltså, för att jag var på "lägerskola" :)





Hoppas att era frågor blev rätt svarade, annars är det bara att fråga på :)
Kommentarer
Postat av: fredrik

men jag vill ha bloggsvar och om du kan fixa det och skicka det :)

2010-06-17 @ 19:46:26
URL: http://oneking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0