Svar från frågestunden kommer senare i veckan, för vem vet, jag kanske får fler frågor? :)





Jaja, jag kommer svara på frågestunden en annan jag, för jag kan få fler frågor & då känner jag att jag kan vänta, för det är kul att få frågor, så kom igen, fråga på, för min skull. Passa på! fråga bara på!. För att komma till frågestunden -->http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/2010/june/jag-tycker-att-jag-far-lite.html#comment


Hihi, nu sitter jag & sofia här & chillar med musik på radion & är skit trötta, förut åkte vi ju hem från tess, vi la oss typ vid 4 elle något, fan sen vakna jag vid 5, stängde av filmen & sen la mig, vaknade lite senare av att det var varmt, & sen så ringde sofias mamma vid 10, så ja, jag är död, skapligt död, halshuggen kanske? :), haha. Men vi åt förut & så, så har fixat mat i magen iaf, japp. Men vi hörs sen, nu ska jag göra något? :)


vilket är bäst? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0