sommar. <333

Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Jag vet faktiskt inte, jag gör så mycket olika saker som sommaren, vi brukar åka till fiskarp min familj en vecka varje år & det är alltis skönt att vara där, sola, bada, ta det lugnt & ha det skönt, sen tycker jag nog att det är bäst att bara vara hemma & kunna träffa vänner när man vill, sova hur länge man vill & gå upp när solen är på topp. så mitt svar blir nog ändå Hemma.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Jag tar med mig ett gäng med vänner, åker till en fin badplatts, badar, grillar & tältar.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kyckling! :D
4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Åka upp till Fiskarp, åka till ullared (tisdag), vara med vänner, sola & bada så klart med :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Grön som gräset & blå som havet!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Vet inte rikigt!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- haha, måste nog varit när vi var någon stans med familjen & jag inte hitta familjen, haha, fyfan minns det ^^

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet så klart!

9. Vad väljer du i glassbaren?

Jag är inte så förstjust i "mjukglass" sedan jag blev jätte sjuk & spydde när jag gick i 2an, så jag väljer helst isglass :D
10. Vart går din drömsemester?
- Till thiland såklart, varme, sol, bränna, bada, ute :). JA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0