nu är kungen här! ;)

tjobreeeeeh alla fans! =D nu är eran älskade cec här. jag måste ju uppdatera till min älskade bög!
aja, idag har jag vart i skolan, träffat max, handlat med mor, varit ute med syster & nu är jag här. ska ut med syster snart igen! =)
imorgon ska jag till valla/linköping/gamla linköping med skolan hela dagen. kan bli skitkul så ser fram emot det! =)
och idag hade 9orna sitt årliga vattenkrig i skolan, självklart var man med! ;) efter det var man blöt och fin, så jag och joline fick gå runt i bh och shorts och tigga kläder! ;) såhär slutade det för oss..





bli medlem och få hem presentkort på  kläd/sminkaffärer helt gratis! bara fylla i korrekta uppgifter och köra på! =)
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=71056
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0