Långt inlägg från mig!

Hejsan på er.
Verklar som att bloggen kanske är mig grey ändå?, de som kommenterade ville ju faktiskt att jag skulle fortsätta blogga, & för er som inte kommentera vet jag inte riktigt, antingen ville ni, eller inte.

Men nu har jag iaf fixat mig för dagen, kör på mysbyxor, bulle & inget smink, de är så gött ju, så aa, vet inte riktigt vad det finns att skirva mer innan jag går, typ idag är det "städdag" i skolan så vi ska typ städa allting idag & typ öva sångerna, sen är de typ inget mer, göra klädert papper & sånt.

Imorgon är det typ samma fast att det är idrott med, & öva massa sånger igen, eftersom vi aldrig fick reda på vilka sånger & sånt vi ska ha innan, dåligt, men sant. Jaja,

& så torsdag är det ju skolavsutning, gött fan F*n. hihi, så kommer pappa, diana & linn till skolan,. haha, gölligt va?. sen så typ på kvällen träffar jag lilla cec,vet inte riktigt vad vi gör, inget bestämmt än, men vi får se, något skojj ska det bli iaf, fan saknar na redigt nu (a)


Men ska cykla till skolan, redigt inlägg de här blev ni?, haha, men vi hörs i eftermiddag. ingen ny bild men kameran är hemma hos mammii.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0