Jag & sofia är hos mig!

Förut när jag skulle skriva ett inlägg fick det direkt istället bli att svara på kommentaren för att jag bekv riktigt irriterad på hur endel ska bry sig, men där fick den ju iaf sitt svar.

iaf så är jag & sofia hos mig nu, hon kanske sover här inatty & kanake hela helgen, trevligt va? :).  nu har jag fixat mig lite granna för kände inte för att gå utan smink & bulle denna fredag, så fixade mig med lite mascara & satte upp håret & tog örhängen :). Jag gillar att fixa mig, man känner sig bekväm på något sätt?, samtidigt det kan vara hur gött som helst att bara gå med myskläder & bulle & ingetsmink? :)


Jag saknar farmor & farfar :(
Men ja kommer inte kunna träffa er nu. jag kan inte, även om det är det jag vill.
Jag saknar emma & linnea.
jag vill träffa er mer, & hoppas det händer mer, även om det kommer saker imellan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0