Jag, diana & sofia ble hämtade av..

..sofias mamma så nu sitter vi här, eller jao vi har vart här ett tag, hunnit att bada nederlösa, grillat & kollat på film., imogon ska vi hänga med till linköping. antingen tar jag tåget hem, kanske drar till cec, om hon kan,. eller kanske är med sofia?, vet inte riktigt än, men något blir det iaf, men nu känner jag för att sova om vi ska upp tidigt. Måste vara klar klockan halv 10 imorgon, så jaoo, Jag borde få sova lite eller var tycker ni?. Godnatt, & sov gott. Nu ska jag gå & borsta tänderna. Fast nu velar vi lite, blir det linköping. Eller ta mysdag med sol & schteek?. nana, kan inte bestämma.  Hihi, får se, nu ska jag kolla älsklingscecs blogg.<33


Söta sofia, i love you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0